luni, 31 ianuarie 2011

Cine sunt descrieieratii care vor anularea actului de justitie?

Un comentariu foarte reusit al unui cititor de pe blogul lui Cristian Preda face o analiza corecta si amara a mintilor imbolnavite de ura cu care judeca faptele postacii agendei rosii pesedenelista.

Am citit comentariile pertinente, echilibrate și în conformitate cu adevărul, constatat și nu confecționat, postate de oameni inteligenți și responsabili….le-am comparat cu suita de lozinci ,,anti”, parcă trase la indigo, care constituie osatura scriiturilor adversarilor programatici ai democrației de tip occidental. Niciodată argumentate sau probate.
Oricât mă străduiesc să găsesc elemente (fie ele și infinitezimale) de bună credință și respect pentru veridic în ceea ce ei tastează, credeți-mă că ele, din păcate, nu există. Poate că sunt subiectiv sau eu nu le înțeleg ,,subtilitățile” minții….dar sincer, nu cred asta.
Prin urmare, accentuez, existăm NOI (din păcate pentru VOI), cei care credem în valori și percepem , din PURĂ COINCIDENȚĂ, actuala putere , drept vector de reformă (cu toate imperfecțiunile ei) și existați VOI, cei care aveți un singur scop: DEMOLAREA ! Comportament, de altfel, mulat perfect pe atitudinea politicianistă și antidemocratică a cuplului de lideri dezaxați, de fapt bolnavi de-a binelea, certați cu legea, educația și bunul simț nativ. Cine sunt aceștia ? Priviți-i în toată ,,splendoarea” lor animalică pe televiziunile antinaționale…eu nu pot să o fac, pentru că nu vrea să legitimez aceste oficine de ,,presă”.
Urletele lor disperate sunt reminiscențe moștenite/preluate ale mentalității de tip totalitar a celor care prețuiesc sforăriile, instigarea și dezordinea, în detrimentul muncii cinstite și construcției de proiecte.
Acesta este motivul pentru care , ceea ce reprezentați VOI, este neviabil: nu aveți nici cea mai mică idee despre ce înseamnă efortul de concepție, consensul, sacrificiul, compromisul,demnitatea și respectul valorilor naționale.