marți, 6 octombrie 2009

O poveste cu Oprescu

Va mai aduceti aminte de Oprescu, acela care este supranumit cel mai bun medic dintre primari, sau cela mai bun primar dintre medici? Il stiti, ala negru de vine tarziu la primarie si nu face nimic! Hai, domne, ca doar l-ati votat, trebuie sa-l cunoasteti!

Cica si-a castigat un alt supranume care ii face cinste. Ii zice lumea Pinocchio. De ce? Uite o declaratie mai veche; zice oprescu umflandu-s pieptul si tuguindu-si buzisoarele ca sa mimeze mecla de bucurestean: "Mi se pare că aş fi un mare mincinos cu un nas de Pinocchio dacă m-aş duce şi le-aş spune ‘Fraţilor, fac şi eu la fel ca domnul Ciorbea!’ De bine, de rău, domnul Băsescu a stat patru ani! Aşa că, sincer să vă spun, nu candidez la Preşedinţie după 12 ani, trei mandate adică, dacă mă vrea şi lumea şi dacă o să mă simt la fel de tânăr".

Am auzit ca Geoana s-a suparat ca i s-a furat titlu de papusa trasa de sfori. Acum a ramas doar cu porecla de prostanac, si, zau, de cealalta era mai mandru!